2016 NR. 3 HEADER

zondag 18 december 2011

Patroontje

Dit lieve patroontje vond ik in mijn map met kerstpatroontjes. Eigenlijk had ik het nog willen borduren voor de kerst maar dat gaat denk ik niet meer lukken. Mochten jullie nog tijd over hebben dan is dit erg leuk om te maken en niet al te veel werk. Ik ben nu druk bezig met het in elkaar zetten van mijn laatste "creatie"en die wordt erg leuk. Zodra het klaar is plaats ik een blogje en dat wordt in ieder geval nog vandaag en waarschijnlijk vanmiddag. Ik verklap alvast dat het een pinkeep is mét werkbeschrijving. Dus hou het in de gaten! Alvast een fijne dag vandaag.

I found this cute pattern in my map with christmas patterns. I wanted to stitch it before Christmas but I think I don't have enough time. But if you have time enough, this is not so difficult to make. For now I am very busy with my last "creation" which I certainly am going to show you today, probably this afternoon.
I can already tell you that it is a pinkeep with tutorial. So don't forget to visit me again. Have a nice day!




9 opmerkingen:

  1. Dank je wel het is een lief patroontje.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh ook al zo'n mooi patroontje. Mijn handen jeuken om er aan te beginnen maar er moet nog het een en ander afgemaakt worden. Ik bewaar hem nog even, maar dank je wel voor het delen ervan.
    fijne zondag,
    Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En weer opgeslagen!!! Hopelijk heb ik ooit nog eens tijd genoeg om al deze leuke patroontjes te maken hahaha. Misschien maar op tijd beginnen in 2012 zodat ik voor de kerst alles af heb.
    Bedankt voor het delen!!
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief met die hertjes, mooie stijl en kleuren...!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel Marijke, het is "deer to my heart" deze patroontjes, hoe vind je ze!!
    Kijk al uit naar je pinkeep!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marijke,
    Wat een lieverdje weer, sla ik ook gelijk weer op hoor. Ik ben heel benieuwd naar jouw laatste creatie en kijk naar je volgende blogpost uit...
    Fijne zondagmiddag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk patroontje, Marijke. Weet jij waarom er een jaartal boven staat? Is dat gewoon maar een jaartal, of heeft het een betekenis.

    BeantwoordenVerwijderen