2016 NR. 3 HEADER

vrijdag 14 oktober 2011

Even voorstellen

Tijdens de activiteitenbeurs van "Merkwaardig", de nederlandse vereniging van liefhebbers van merklappen, vorige week zaterdag was ik aan het speuren naar lezers van mijn blog. We dragen allemaal een naamkaartje en van de meesten heb ik wel een foto gezien op hun blog, maar toch is het moeilijk zoeken tussen 280 vrouwen. Ik werd ook gezocht, dat merkte ik aan de mailtjes die ik later ontving. We hebben nog nooit een foto van jou gezien, was een veelgelezen opmerking. Nou ben ik niet zo fotogeniek, maar vooruit dan maar. Een foto van Wilma en mij, onderweg naar de Elzas een paar weken geleden. Kennen jullie Wilma ook meteen, als graag geziene gaste op mijn blog.

At the annual meeting of "Merkwaardig", the dutch sampler association last saturday I was looking for readers of my blog. We all wear name tags but it is not easy when there are 280 women! A lot of people where looking for me, as I have read in the e mails I recevied later that week. We have never seen a picture of you they said. I'm not very photogenic, but okay here's a photo of me and Wilma, on our way to France a few weeks ago. Now you know Wilma also, as welcome guest at my blog.


Links dat ben ik en rechts zie je Wilma
On the leftside that's me and on the right you see Wilma


 

9 opmerkingen:

  1. Nou Marijke en Wilma, heel aangenaam om kennis te maken.
    Heel fijne dag voor jullie allebei...
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om het gezicht achter zo'n leuk blog te zien en je staat er prima op,hoor!!Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice to see a face behind your wonderful blog Marijke, and wonderful to hear your friend Wilma helps you with your cleaning, send her here please LOL. Lovely faces:))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inderdaad leuk om je een gezicht bij een naam te kunnen voorstellen.Mooie foto is dit trouwens, aangename kennismaking hoor dames :))
    Liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar een MW-dag allemaal niet goed voor is.Ik had jou en Wilma al bewonderd. En jullie staan er samen knap op zouden ze in het Noorden zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat ik jou eens in het echt zie. Wie weet kom ik ooit nog wel eens in Nijkerk en kom ik je tegen.
    De kans is wel heel klein hoor.
    groetjes Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu zie ik gezichten bij de namen...!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor, een foto bij je blog! En je staat er prachtig op.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De lijst met bekenden op de MW-dagen wordt steeds langer. Ben helaas niet zo goed in het onthouden van naam-gezicht-combinaties. En zoeken tussen bijna 300 leden is als de spreekwoordelijke speld in een hooiberg!

    BeantwoordenVerwijderen